باقری لنکرانی هم به عماد افروغ و حسین علایی حمله کرد باقری لنکرانی هم به عماد افروغ و حسین علایی حمله کرد
تاریخ : شنبه 1 بهمن 1390
نویسنده : Oda Pardeks

باقری لنکرانی هم به عماد افروغ و حسین علایی حمله کرد

احزاب و تشکل ها - سایت رجانیوز به نقل از باقری لنکرانی عضو جبهه پایداری در واکنش به مسائل اخیر مربوط به دکتر عماد افروغ و سردار حسین علایی نوشت:

*دو نفری که این هفته اظهاراتی داشتند، ابتدا با فتنه بودند بعد هم سکوت کردند

*افراد این‌چنینی قبلاً در يك صحنه‌اي رفوزه شده اند، آن‌هم صحنه سال 88 بوده است. هر دو نفري كه اين هفته يك صحبت‌هاي خلاف موازيني كرده‌اند، هر دو نفر اينها از كساني بوند كه در جريان فتنه ابتدا همراهي كردند و بعد هم ديدند كه مسير، مسيري است كه موافق خط مردم نيست، سكوت كردند.

*هيچ‌كدام‌شان كساني نبودند كه در مقابل فتنه در ميدان آمده باشند و روشن‌گري كرده باشند و يا با فتنه مقابله اي كرده باشند. هر دو نفرشان اين نمره رفوزگي را دارند. هم در تشخيص اوليه شان كه تا مدتي با فتنه همراهي كردند و هم در تشخيص ثانويه كه نتوانستند برگردند و جبران كنند.

*هر دو نفر هم كه امروز آمده‌اند و اظهار پشيماني كرده‌اند، در اين پشيماني هم يك ذره نگراني می‌بينيد. نيامدند بگويند كه ما حرف‌هاي‌مان اشتباه بود، می‌گويند نه ما معتقديم. اين چه اعتقادي به رهبري و ولايت فقيه است كه شما يك چنين حرف‌هایي می‌زنيد، بعد هم از حرف خودت عذرخواهي نكني و نگویي من اين حرفي كه زدم اشتباه بود.

*آن کسانی که دل مومنين را خالي می‌كنند و حرف‌هاي دشمن مشاركتي را بزنند و حرف‌هایي بزنند كه نتيجه‌اش نوعي ترديد، ابهام و نااميدي باشد، معلوم است كه اينها در اين امتحان رفوزه هستند. حالا هر چقدر كه حرف‌هاي‌شان را شكل علمی ‌و روشن‌فكري دهند.




|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: , , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید